Friday, December 10, 2010

ya allah ya tuhanku..

ya allah knp la Engkau berikan aku ujian seberat ini..aku x kuat tuhanku.aku lemah..ya allah permudahkanlah hidupku.tenangkan la hatiku.berikanlah kegembiraan sperti kau berikan kepada umatmu yg lain.aku x mampu untuk trskan semua ini..tuhanku dgrkanlah permintaan hambamu ini.jauhkanlah aku dr seksa yg melampau.berikan lah aku kekuatan untuk semua ini..aku ingin merasa ape yg org rs..ampunkanlah dosa ku....



x penah aku rs sedih begini.aku tahu aku bkn yg sempurna untuk sidia.aku x bgs seperti yg diharapkan.aku kekurangan segalanya.tp aku perlukan sidia.aku x mahu dia jauh dari aku.knp ini semua terjadi pada diri aku.ape slh aku smpai aku diperlakukan begeni.knp x de ruang kegembiraan di hati ini.knp idup ini myeksakan.knp??knp hati ini perlu disakiti.air mata..knp kau selalu jd teman setia aku..knp bkn sidia yg harus mgantikan tempat air mata ini.aku dipih atas sbb ape?aku dipilih sbb inikah?

No comments: